مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 15:502023-08-25سياسي

خدمت به مردم مهمترین وظیفه دولت است


بزرگترین خدمت دولت، خدمت به مردم و توسعه و آبادانی کشور است، چون مردم ولی نعمت اصلی ما هستند و باید خدمت به آن ها در راس امور باشد.

- ایسنا/کردستان امام جمعه سنندج گفت: بزرگترین خدمت دولت، خدمت به مردم و توسعه و آبادانی کشور است، چون مردم ولی نعمت اصلی ما هستند و باید خدمت به آن ها در راس امور باشد.

ماموستا فایق رستمی امروز، جمعه، سوم شهریورماه، در خطبه های نماز جمعه در مسجد جامع شهر سنندج، با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، با بیان اینکه مردم ولی نعمت اصلی ما هستند و باید مردم و دولت با همدیگر در تعامل و همکاری باشند، اظهار کرد: هفته دولت هفته کار و تلاش، توسعه و پیشرفت و خدمت به محرومان جامعه است.

وی، بزرگترین خدمت دولت را خدمت به مردم و توسعه و آبادانی کشور دانست و افزود: افتتاح و بهره برداری از پروژه های هفته دولت اقدامی بسیار در خور توجه و شایسته تقدیر است که باعث رونق و آبادانی بیشتر استان می شود.

امام جمعه سنندج، در ادامه خواستار کاهش نرخ مواد غذایی شد و تاکید کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی در بخش امکانات رفاهی و زیرساخت ها بر کسی پوشیده نیست اما از مسئولان درخواست داریم که نظارت و کنترل بیشتری بر بازار داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت به مردم مهمترین وظیفه دولت است

خدمت به مردم مهمترین وظیفه دولت است