مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 14:002023-09-02سياسي

معاون عمرانی منطقه آزاد قشم تغییر کرد


سعید اکبریان به عنوان سرپرست جدید معاون فنی و عمرانی منطقه آزاد قشم منصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، عادل پیغامی در مراسم تودیع و معارفه معاون فنی و عمرانی این سازمان که با حضور تیم مدیران و روسای معاونت برگزار شد، بیان داشت: در دستگاه های دولتی همه پرسنل،کارشناس هستند و پست ریاست و مدیریت دائمی نیست.

  وی ضمن تقدیر از فعالیت های معاون سابق این مجموعه یادآور شد: معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد قشم به دلیل حضور مهندس قدسی و تیم همراهش با سایر ادارات متفاوت بوده و این روند با حضور مهندس اکبریان تداوم خواهد داشت.

به گفته پیغامی، خدمات عمرانی و زیربنایی در جزیره، به جهت داشتن جمعیت بومی و جمعیت متحرکی که به لحاظ گردشگر پذیری و فعالیت های اقتصادی، دارای پیچیدگی های زیادی است که نیازمند همراهی همه اعضای تیم معاونت عمرانی برای حل مشکل است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم ضمن خیرمقدم به معاون فنی و عمرانی جدید افزود: جزیره در این حوزه مشکلات و زخم های کهنه ای دارد و برای درمان این عقب افتادگی ها نیازمند مدیران پرانرژی و دارای تجربه است.

 در مراسم تودیع و معارفه معاون فنی و عمرانی سازمان منطقه آزاد قشم، سیدمحمد قدسی پس از 20 ماه جای خود را به سعید اکبریان داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون عمرانی منطقه آزاد قشم تغییر کرد

معاون عمرانی منطقه آزاد قشم تغییر کرد