مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 17:052023-09-13اقتصادي

تاکید معاون وزیر صمت بر توجه ویژه معادن کشور به محیط زیست


معاون وزیر صمت در حاشیه سفر به شهرستان خواف گفت: معادن کشور به محیط زیست نگاه جدی تری داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خواف، محمدرضا موثقی نیا امروز در ابتدای سفر خود به شهرستان مرزی خواف، از صنایع معدنی و کارخانجات معادن سنگ آهن سنگان خواف بازدید کرد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران اظهار کرد: معادن سنگ آهن سنگان از نظم، نظام و قاعده برخوردار است که امید است طرح های توسعه و افزایش سطح تولید محقق شود.

وی ادامه داد: معادن باید به طرح های محیط زیستی نگاه جدی تری داشته باشند و انتظار می رود در سفر بعدی به این منطقه آمار اقدامات، پیشرفت داشته باشد.

موثقی نیا ابراز کرد: تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب در نامگذاری سال جاری به عنوان مهار تورم و رشد تولید، محور اصلی فعالیت های وزارت صمت و سازمان ایمیدرو است.

معاون وزیر صمت تصریح کرد: در جهت رشد قابل توجه تولید مواد معدنی با کاهش مشکلات موجود و بهره گیری از همه ظرفیت ها تلاش می شود و امیدواریم تولید مواد معدنی کشور در سالجاری در مقایسه با سال گذشته حداقل 10 درصد افزایش یابد.

وی اضافه کرد: با وجود برخی از مشکلات واحدهای معدنی نظیر قطعی برق و محدودیتهای احتمالی ناشی از تامین گاز در زمستان امسال سعی می شود با بهره برداری اصولی از پتانسیلهای مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید معاون وزیر صمت بر توجه ویژه معادن کشور به محیط زیست

تاکید معاون وزیر صمت بر توجه ویژه معادن کشور به محیط زیست