مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 18:002023-08-30بين الملل

چرا صهیونیست ها به دنبال فرار از سرزمین های اشغالی هستند؟


افکارسنجی ها به روشنی آشکار می کند که رژیم صهیونیستی در شرایط بحرانی قرار دارد که ساکنین آن به هیچ وجه چشم انداز مناسبی را برای آینده خود متصور نیستند.

- گروه بین الملل : وضعیت اضطراری توصیف مناسبی از احوالات این روزهای سرزمین های اشغالی است که بدون جویا شدن از اینکه ساکنین فلسطین اشغالی در مورد آنچه می گویند و نظرشان چیست، می توان از اعتراض های گسترده، دو قطبی شدید، افزایش بی سابقه عملیات استشهادی، شکاف قابل توجه در کابینه رژیم صهیونیستی و اظهارات مقام های صهیونیستی، چنین موقعیتی را به صورت ملموس درک کرد.

همانطور که اسحاق هرتزوگ رییس رژیم صهیونیستی اوایل مرداد ماه هشدار داد که این رژیم در پی طرح تغییرات قضایی کابینه تل آویو، در وضعیت اضطرار داخلی قرار گرفته است.

اگر بخواهیم عامل اوضاع فعلی و بحران عمیق در اسراییل را مشخص کنیم می توان به آغاز کار دولت راست افراطی رژیم صهیونیستی به نخست وزیری بنیامین نتانیاهو و ارائه طرحی به نام اصلاحات قضایی از سوی اعضای ائتلاف حاکم، اشاره کرد.

صرف نظر از اینکه وزیران کابینه نتانیاهو چه اقدام های تنش زایی را از ابتدای به دست گرفتن قدرت انجام دادند، وجود یک عامل پر زور پشت اصلاحات قضایی برای پیشبرد آن، آتش فشانی از اعتراض ها را از ماه ها پیش به راه انداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا صهیونیست ها به دنبال فرار از سرزمین های اشغالی هستند؟

چرا صهیونیست ها به دنبال فرار از سرزمین های اشغالی هستند؟