مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 14:402023-09-17دانش

جزییات اعطای تسهیلات بانکی به دانشجویان دانشگاه آزاد اعلام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، داریوش جاوید معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی دستورالعمل «اعطای تسهیلات بانکی به دانشجویان مقاطع مختلف» را به رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی استان ها ابلاغ کرد.

- معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی دستورالعمل اعطای تسهیلات بانکی به دانشجویان مقاطع مختلف را به رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی استان ها ابلاغ کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، داریوش جاوید معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی دستورالعمل اعطای تسهیلات بانکی به دانشجویان مقاطع مختلف را به رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی استان ها ابلاغ کرد.

در این دستورالعمل آمده است: دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشگاه براساس مفاد تفاهم نامه دانشگاه آزاد اسلامی و یکی از بانک های کشور می توانند مطابق با سهمیه تعیین شده علاوه بر استفاده از تسهیلات صندوق رفاه دانشجویان واحد، از تسهیلات بانکی که به عنوان کمک هزینه تأمین شهریه تحصیلی دانشجویان بوده و به حساب دانشگاه واریز می شود، بهره مند شوند.

بدیهی است با توجه به اینکه دانشگاه صرفاً به عنوان معرف است، تمامی مراحل تکمیل پرونده، افتتاح حساب و ارائه تضامین مربوطه باید توسط دانشجوی واجد شرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات اعطای تسهیلات بانکی به دانشجویان دانشگاه آزاد اعلام شد

جزییات اعطای تسهیلات بانکی به دانشجویان دانشگاه آزاد اعلام شد