مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 16:102023-08-25سياسي

دولت اسلامی باید فقرستیز باشد


خطیب موقت جمعه کرمان با تاکید بر اینکه دولت اسلامی باید فقرستیز باشد و طغیانگر نباشد؛ جلب رضایت توده مردم را یکی دیگر از معیارها دانست.

- ایسنا/کرمان خطیب موقت جمعه کرمان با تاکید بر اینکه دولت اسلامی باید فقرستیز باشد و طغیانگر نباشد؛ جلب رضایت توده مردم را یکی دیگر از معیارها دانست.

حجت الاسلام والمسلمین امان الله علیمرادی در خطبه های نماز جمعه امروز کرمان با اشاره به اینکه حب امام حسین علیه السلام و زیارت ایشان خیر آور است، اظهار کرد: طبق روایت، هر کس این دو حب در وجودش باشد یعنی خداوند برای او اراده خیر کرده است .

وی با اشاره به اهمیت و عظمت زیارت اربعین افزود: هر انسان آزاده و مسلمان حقیقی و هر شیعه ای خود را به این مجمع پیوند بدهد تا یک مجمع جهانی شکل بگیرد، مصداق آیه 60 سوره انفال می شود.

علیمرادی تصریح کرد: زیارت اربعین بسیار عظیم است و در سال های اخیر به فضل پروردگار بسیار باشکوه برگزار می شود و مردم ایران سهم زیادی در آن دارند و ملت عراق هم نقش و جایگاه خود را به زیبایی ایفا می کنند.

خطیب جمعه کرمان در خطبه دوم نمازجمعه به ویژگی های انسان متقی و امت باتقوا پرداخت و گفت: چنین انسان و امتی ظلم نمی کند.

انسان با تقوا حدود الهی را رعایت می کند و هر کجا که باشد عدل گستر است و بدون تقوا جهان آرزوی عدالت را باید به گور ببرد ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت اسلامی باید فقرستیز باشد

دولت اسلامی باید فقرستیز باشد