مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 10:552023-08-23ورزشي

برد های متوالی گیتی پسند در لیگ برتر فوتسال


تیم فوتسال گیتی پسند در هفته چهارم لیگ برتر مقابل کراپ الوند به پیروزی رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، هفته چهارم لیگ برتر فوتسال روز سه شنبه با 7 دیدار پیگیری شد که تیم گیتی پسند اصفهان مهمان کراپ الوند بود.

شاگردان محمد کشاورز در این بازی سخت توانستند با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی رسیدند؛ مسعود یوسف و محمد درخشانی گل های گیتی پسند را در این دیدار به ثمر رساندند.

نماینده اصفهان در لیگ برتر فوتسال چهارمین پیروزی متوالی خود را کسب کرد و با 12 امتیاز و به دلیل تفاضل گل کم تر نسبت به مس سونگون در رده دوم جدول رده بندی قرار گرفت.

محمد کشاورز سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند در خصوص این دیدار اظهار داشت: ضمن خسته نباشید به بازیکنان هر دو تیم، همانطور که از ابتدای هفته گذشته در صحبت هایم گفته بودم، ما هیچ توجهی به جایگاه جدولی کراپ نداشتیم و از قبل پیش بینی یک بازی سخت مقابل این تیم را کرده بودیم.

  وی ادامه داد: مجموعه باشگاه کراپ حرفه ای بوده و از کادر فنی و بازیکنان خوبی بهره می برد، ما می دانیم که جایگاه واقعی کراپ در جدول این نیست و با آمدن علی افضل شرایط بهتری در جدول پیدا خواهند کرد.

کشاورز تصریح کرد: از همان ابتدای بازی به دنبال یک بازی هجومی بودیم و دو تیم بازی زیبایی ارائه کردند، هر دو تیم موقعیت های خوبی داشتند، اما با ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برد های متوالی گیتی پسند در لیگ برتر فوتسال

برد های متوالی گیتی پسند در لیگ برتر فوتسال