مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 09:252023-08-27اقتصادي

حضور هلدینگ ها و شرکت های توانمند ملی در منطقه ویژه دیلم


مدیرکل امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری بوشهر از حضور هلدینگ ها و شرکت های توانمند ملی برای سرمایه گذاری در منطقه ویژه شمال استان بوشهر خبر داد.

- ایسنا/بوشهر مدیرکل امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری بوشهر از حضور هلدینگ ها و شرکت های توانمند ملی برای سرمایه گذاری در منطقه ویژه شمال استان بوشهر خبر داد.

ضرغام حیدریه مدیر کل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری بوشهر در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای دولت و افتتاح طرح های اقتصادی و تولیدی شهرستان دیلم گفت: دیلم شهرستانی در مسیر توسعه متوازن است و شاهد رشد و پیشرفت روزافزون این شهرستان هستیم.

وی با اشاره به اعتبارات استان بوشهر افزود: استان بوشهر رتبه اول کشور بین استان ها را به صورت وزنی بر اساس شاخص جمعیت به صورت ترکیبی از میزان اعتبار هزینه شده و تعداد پروژه قابل افتتاح، کسب کرده است.

حیدریه، آخرین وضعیت طرح ها و پروژه هایی که به مناسبت هفته دولت به بهره برداری رسیده و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می شود را به صورت مشروح بیان کرد.

وی با اشاره به برخی برنامه های تیم اقتصادی استان از جمله تکمیل و توسعه زنجیره ارزش آبزی پروری، فراخوان جذب سرمایه گذار برای احداث سه هتل و طرح های گردشگری و بوم گردی، حضور هلدینگ ها و شرکت های توانمند ملی برای سرمایه گذار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور هلدینگ ها و شرکت های توانمند ملی در منطقه ویژه دیلم

حضور هلدینگ ها و شرکت های توانمند ملی در منطقه ویژه دیلم