مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 14:102023-09-09اقتصادي

بازی عجیب در بازار مسکن/ مقصر اصلی افزایش قیمت پلتفرم ها هستند؟


خیلی حرف ساده ای است که بگوییم افزایش قیمت در بازار مسکن تقصیر پلتفرم هاست و یک چند ماهی هم دنبال همین موضوع باشیم و مشغول شویم، و بعد هم دوباره سراغ یک موضوع دیگر برویم.

- خیلی حرف ساده ای است که بگوییم افزایش قیمت در بازار مسکن تقصیر پلتفرم هاست و یک چند ماهی هم دنبال همین موضوع باشیم و مشغول شویم، و بعد هم دوباره سراغ یک موضوع دیگر برویم.

یک کارشناس اقتصاد مسکن گفت: : طی 50 سال اخیر در بحث مسکن همیشه با تورم روبه رو بودیم، آیا از 50 سال پیش تاکنون پلتفرم ها مشغول به کار بودند؟   بیت اله ستاریان در گفت وگو با خبرآنلاین بیان کرد: متاسفانه نه فقط دولت، که مجلس ما و حتی دانشگاهیان ما هم درباره مقوله مسکن با این سطح از ابعاد سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و .

شناخت کافی ندارند.

  وی افزود: در شاکله دولت ما مسکن هیچ سهمی ندارد، مسکن در وزارت خانه های مختلف و بانک ها چه سهی دارد؟ مثلا در کدام بخش از بانک مرکزی بحث مسکن آنالیز و بررسی و رصد دقیق می شود؟وزارت صمت چه نقشی در تحولات قیمت و ساخت مسکن در کشور دارد؟ کلا یک معاونت در وزارت راه و شهرسازی درباره مسکن داریم، همین.

  این کارشناس مسکن ادامه داد: وقتی صورت مساله ای به این بزرگی داریم، ترجیح می دهیم برویم سراغ مسائلی بی ربط و قیمت مسکن را گردن پلتفرم ها بیندازیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی عجیب در بازار مسکن/ مقصر اصلی افزایش قیمت پلتفرم ها هستند؟

بازی عجیب در بازار مسکن/ مقصر اصلی افزایش قیمت پلتفرم ها هستند؟