مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 10:452023-08-29اجتماعي

اعزام 2000 زائر اربعین از خراسان شمالی توسط ناوگان عمومی به مرز مهران


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی از اعزام 2005 زائر اربعین حسینی از خراسان شمالی توسط ناوگان حمل و نقل عمومی به مرز مهران (27 مرداد تا 5 شهریور ماه) خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی از اعزام 2005 زائر اربعین حسینی از خراسان شمالی توسط ناوگان حمل و نقل عمومی به مرز مهران (27 مرداد تا 5 شهریور ماه) خبر داد.

محمد مشتری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: طی این مدت، 77 دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی شامل 74 دستگاه اتوبوس و سه دستگاه سواری کرایه عمومی زائران اربعین حسینی را از شهرستان های مختلف خراسان شمالی به مرز مهران منتقل کردند.

وی ادامه داد: 450 زائر حسینی از استان توسط ناوگان اتوبوسی و به میزبانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) که در 29 مرداد ماه به مرز مهران اعزام شده بودند پس از گذشت یک هفته به استان بازگشتند.

مشتری خاطرنشان کرد: توصیه می شود زائران اربعین، طوری برنامه ریزی کنند تا بازگشت خود از این سفر معنوی را به اوج سفر (10 تا 15 شهریور) به تاخیر نیندازند.

15 موکب از خراسان شمالی برای ارائه خدمات به زائران اربعین در مسیر پیاده روی مستقر شده است که از این تعداد 12 موکب در عراق و سه موکب نیز در مرز خسروی مستقر و به زائران خدمات رسانی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 2000 زائر اربعین از خراسان شمالی توسط ناوگان عمومی به مرز مهران

اعزام 2000 زائر اربعین از خراسان شمالی توسط ناوگان عمومی به مرز مهران