مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1402 ساعت 15:402023-09-22سياسي

مردم در دوران دفاع مقدس با شجاعت و غیرت مقابل دشمن ایستادند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی در خطبه های امروز نماز جمعه کرمان با اشاره به اینکه غرور ملی کشور یکی از عوامل پیروزی در دوران دفاع مقدس بود، - امام جمعه کرمان گفت: مردم با شجاعت و غیرت مقابل دشمن ایستادند، چرا که سلحشوری و دلاوری در ذات آن ها است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی در خطبه های امروز نماز جمعه کرمان با اشاره به اینکه غرور ملی کشور یکی از عوامل پیروزی در دوران دفاع مقدس بود، گفت: مردم با شجاعت و غیرت مقابل دشمن ایستادند چرا که سلحشوری و دلاوری در ذات آن ها است و زن و مرد ما مقابل زورگویی دشمن ایستادند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان، معنویت و فرماندهی جنگ را از دیگر عوامل پیروزی ملت ایران، در دفاع مقدس برشمرد و تاکید کرد: در راس کشور ما یک شخصیت معنوی قرار داشت که با صراحت و شجاعت مقابل زورگویان و استکبار ایستاد.

او با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس از یک حادثه بزرگ تاریخی در کشور خبر می دهد که باید به خوبی روایتگری شود، گفت: در جنگ تحمیلی دشمن جنگ تمام عیاری علیه کشور با حمایت قدرت های بزرگ دنیا آغاز کرد، اما شکست خورد.

وی تاکید کرد: هفته دفاع مقدس همیشه برای کشور سرنوشت ساز بوده است و در سال های اخیر با رهنمود های راهبردی فرمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم در دوران دفاع مقدس با شجاعت و غیرت مقابل دشمن ایستادند

مردم در دوران دفاع مقدس با شجاعت و غیرت مقابل دشمن ایستادند