مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 08:452023-09-04سياسي

راهپیمایی اربعین نشانه ای از وحدت مسلمانان در دنیای کنونی است


رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان گفت: راهپیمایی بزرگ اربعین نشانه ای وحدت مسلمانان و شکست توطئه های دشمن در تفرقه بین شیعیان و اهل سنت است.

- حجت الاسلام مهدی بصیرتی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به کنگره عظیم جهانی اربعین حسینی اظهار داشت: این رویداد بزرگ آنچنان شکوهمند است که از آن به عنوان یکی از نشانه های ظهور حضرت حجت (عج) نام برده می شود.

وی با اشاره به حضور همه اقشار و آحاد مردم از سراسر جهان در این همایش بزرگ ابراز داشت: راهپیمایی اربعین مخصوص شیعیان نیست بلکه اهالی سنت و حتی مسیحیان نیز در آن به اشکال گوناگون شرکت می کنند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی کاشان با بیان اینکه راهپیمایی اربعین نماد و نشانه ای از وحدت بین شیعیان و اهل سنت است، تصریح کرد: دشمنان غربی و صهیونیستی تلاش زیادی برای تفرقه بین شیعه و سنی می کنند ولی این کنگره بزرگ نشان داده است که تمام این تلاش ها شکست خورده است.

وی با بیان اینکه اهالی سنت در پذیرایی از شرکت کنندگان در اربعین حسینی حضوری فعال دارند، گفت: اهالی سنت همانند با شیعیان اهل بیت را دوست و به آنها ارادت دارند.

حجت الاسلام بصیرتی با اشاره به اینکه دشمن به هر طریق ممکن در تلاش است تا این رخداد و رویداد جهانی را تحت شعاع قرار دهد، تاکید کرد: متأسفانه یک سری افراد ناآگاه نیز همسو با دسیسه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی اربعین نشانه ای از وحدت مسلمانان در دنیای کنونی است

راهپیمایی اربعین نشانه ای از وحدت مسلمانان در دنیای کنونی است