مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 17:002023-08-29اقتصادي

500 میلیارد تومان برای اجرای زیرساخت های نهضت ملی مسکن در استان کرمان نیاز است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، مدیر عامل شرکت توزیع برق شمال استان کرمان در مراسم رونمایی از پوستر جشنواره ملی برق و رسانه، گفت: طبق ارزیابی های صورت گرفته 500 میلیارد تومان برای اجرای زیرساخت های صنعت آب و برق در طرح  نهضت ملی مسکن در استان کرمان ، - مدیر عامل شرکت برق شمال استان  کرمان گفت : 500 میلیارد تومان برای اجرای زیرساخت های صنعت آب و برق در طرح نهضت ملی مسکن در استان کرمان ، نیاز است .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، مدیر عامل شرکت توزیع برق شمال استان کرمان در مراسم رونمایی از پوستر جشنواره ملی برق و رسانه، گفت: طبق ارزیابی های صورت گرفته 500 میلیارد تومان برای اجرای زیرساخت های صنعت آب و برق در طرح  نهضت ملی مسکن در استان کرمان ، نیاز است.

محمد سلیمانی با اشاره به اینکه نهضت ملی مسکن طی روزهای اخیر بطور جدی وارد فاز اجرایی شده است ،افزود: طبق تصمیم گیری های صورت گرفته قرار بر این شده که این مبلغ با قدرالسهم مساوی از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی، وزارت نیرو و وزارت راه و شهرسازی تامین شود.

او با بیان اینکه  35 درصد در بحث احداث خطوط و پست های برق در دولت فعلی توسعه داشته ایم ، گفت: از یک میلیون قبض صادره، 250 هزار  قبض شامل تخفیف مدیریت مصرف برق شده اند و 30 درصد این میزان ، قبض برق  پرداختی شان صفر شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

500 میلیارد تومان برای اجرای زیرساخت های نهضت ملی مسکن در استان کرمان نیاز است

500 میلیارد تومان برای اجرای زیرساخت های نهضت ملی مسکن در استان کرمان نیاز است