مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 16:402023-09-04سياسي

انتصاب اعضای شورای سیاست گذاری مسابقات بین المللی قرآن دانشجویان


نایب رییس، دبیر و اعضای شورای سیاست گذاری هفتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن دانشجویان مسلمان توسط رییس جهاددانشگاهی منصوب شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از جهاددانشگاهی، حسن مسلمی نایینی رییس جهاددانشگاهی و رییس شورای سیاست گذاری هفتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن دانشجویان مسلمان، در احکامی جداگانه، نایب رییس، دبیر و اعضای این شورا را منصوب کرد.

جهاددانشگاهی پس از برگزاری شش دوره مسابقات بین المللی قرآن دانشجویان مسلمان در رشته های حفظ و قرائت قرآن کریم با حضور کشورهای مختلف جهان در نظر دارد هفتمین دوره از این مسابقات را برگزار کند.

با توجه به اهمیت جایگاه ویژه و ضرورت برگزاری شایسته این مسابقات در سال جاری رییس جهاددانشگاهی و رییس شورای سیاست گذاری هفتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن دانشجویان مسلمان، در احکامی جداگانه، نایب رییس، دبیر و اعضای این شورا را منصوب کرد.

در این احکام علیرضا کلانتر مهرجردی معاون فرهنگی جهاددانشگاهی به عنوان نایب رییس و محمدحسین حسنی رییس سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور به عنوان دبیر شورای سیاست گذاری هفتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن دانشجویان مسلمان منصوب شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصاب اعضای شورای سیاست گذاری مسابقات بین المللی قرآن دانشجویان

انتصاب اعضای شورای سیاست گذاری مسابقات بین المللی قرآن دانشجویان