مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 15:102023-08-30فرهنگي

کارخانه کاغذ زاگرس شیراز به بهره برداری می رسد


معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: کارخانه زاگرس شیراز به بهره برداری خواهد رسید که می تواند سالی 40 هزار تن کاغذ تولید کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، یاسر احمدوند معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگوی تلفنی با برنامه رادیویی گفتگوی فرهنگی که از آنتن رادیوگفتگو پخش شد، گفت: توجه به گسترش دسترسی مردم کشور به محصولات منتشر شده در حوزه نشر یکی از راهبردهای اصلی دولت در سال دوم فعالیت در حوزه فرهنگی بود.

راه اندازی سامانه خرید از کتاب فروشی ها در ماه های گذشته نیز برای تحقق همین هدف شکل گرفت که در آن بیش از 300 کتاب فروشی حضور دارند و مردم در هر جایی که هستند می توانند آثار خود را انتخاب نمایند.

وی ادامه داد: در مناطق محروم نیز تجهیز کتابخانه ها و دسترسی مردم و دانش آموزان به آنها و همچنین توسعه کتابخانه های سیار و ثابت در این مناطق از دیگر رویکردها بود.

پویش نذر کتاب نیز برای اهدای کتاب به این مناطق صورت گرفت.

در روزهای آینده حدود 13 هزار مدارس چند کلاسه در سطح کشور به کتابخانه مستقل مجهز خواهند شد که با مشارکت یکی از بانک های کشور به تحقق خواهد پیوست.

معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: حضور پر رنگ در نمایشگاه های منطقه از رویکردهای دولت در حوزه نشر و کتاب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانه کاغذ زاگرس شیراز به بهره برداری می رسد

کارخانه کاغذ زاگرس شیراز به بهره برداری می رسد