مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 14:552023-09-05سياسي

هیأت مذهبی باید برای تمام اقشار نیازسنجی کند


مسئول هیئت رزمندگان ثارالله شهرستان همدان با بیان اینکه هیأت مذهبی باید برای تمام اقشار نیازسنجی کند، گفت: ما برای تمام سنین و اقشار از کودکان، - دختران و پسران و خانواده ها هیئت داریم.

مصطفی میرزایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه در بخش ارکان هیئت ها در مهرواره هوای نو شرکت کرده بودیم اظهار کرد: در بخش ارکان هیئت ها، شاعر، مداح، مدیر هیأت و روحانی شرکت کرده بودند که بنده در بخش مدیر هیأت، به عنوان مدیر نمونه شایسته تقدیر شدم.

وی افزود: علت تقدیر چند نکته داشت و یک مورد این بود که چقدر توانستیم کار تشکیلاتی انجام دهیم و چقدر در حوزه آموزش خادمین و برگزاری دوره های خادمین، به عنوان مثال یکی از کارهایی که ما کرده بودیم برگزاری نخستین دوره مدیریت استراتژیک خادمین هیأت، دوره اصحاب آخرالزمانی سید الشهدا از جمله آموزش های خادمین در هیأت ها بوده است.

مسئول هیئت رزمندگان ثارالله شهرستان همدان با اشاره به اینکه هر کسی که به عنوان خادم بخواهد در هیأت فعالیت داشته باشد باید در آزمون ورودی شرکت و نمره قبولی را کسب نماید در صورتی که قبول نشود باید دوباره در آزمون شرکت و نمره قبولی را دریافت نمایند، گفت: سرمایه هایی که باید در هیأت باشد مانند سرمایه های نیروی انسانی، سخت افزاری، ارتباطات و از این قبیل که ما توانستیم سند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیأت مذهبی باید برای تمام اقشار نیازسنجی کند

هیأت مذهبی باید برای تمام اقشار نیازسنجی کند