مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 14:202023-09-13پزشكي

خدمات دهی 65 خادم چالوسی به زائران اربعین در نجف اشرف


مدیر موکب قدمگاه شهدای چالوس از خدمات دهی 65 خادم از شهرستان در ایام اربعین به زائران در نجف اشرف خبر داد.

- عبدالکریم تقوی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در هر شبانه روز با بیش از دو هزار پرس غذای گرم در وعده های جداگانه ناهار و شام و در مجموع بیش از 40 هزار پُرس غذای گرم از زائران اباعبدلله الحسین (ع) پذیرایی شد.

تقوی با اشاره به اینکه روز اول شهریور امسال با 65 خادم از شهر چالوس به سمت نجف حرکت کردیم، اظهار داشت: موکب قدمگاه شهدای چالوس در سه بخش بهداشت و درمان، اسکان و طبخ غذا در نجف اشرف به ارائه خدمت پرداخت.

وی ادامه داد: پس از استقرار موکب قدمگاه شهدای چالوس در نجف اشرف، اقدام به ارائه خدمت به زائران اباعبدلله الحسین (ع) کردیم و در هر شبانه روز با بیش از دو هزار پرس غذای گرم در وعده های جداگانه ناهار و شام و نیز حدود ششصد صبحانه از زائران پذیرایی شد.

مدیر موکب قدمگاه شهدای چالوس گفت: در طول مدت استقرار در شهر نجف تعداد دو هزار و 800 بیمار ایرانی و خارجی در واحد بهداشت و درمان موکب قدمگاه شهدای چالوس در نجف اشرف ویزیت رایگان شدند.

وی با بیان اینکه بیش از هزار عدد ساندویچ بسته بندی شده و بهداشتی بین زائران توزیع شد، افزود: همچنین روزانه شربت خنک و کاملاً ارگانیک را آماده می کردیم و بین زائران توزیع شد و چای هم که از نوشیدنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات دهی 65 خادم چالوسی به زائران اربعین در نجف اشرف

خدمات دهی 65 خادم چالوسی به زائران اربعین در نجف اشرف