مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 17:452023-08-23بين الملل

وزیر خارجه مالزی: سفرم به ایران فصل جدیدی را در روابط تهران-کوالالامپور گشود


وزیر امور خارجه مالزی در بیانیه ای با اشاره به ابعاد مختلف سفر چهار روزه اش به ایران، گفت که این سفر به طور موفقیت آمیزی فصل جدیدی را در روابط دوجانبه میان ایران و مالزی و روابط مالزی با منطقه آسیای غربی گشود.

- وزیر امور خارجه مالزی در بیانیه ای با اشاره به ابعاد مختلف سفر چهار روزه اش به ایران، گفت که این سفر به طور موفقیت آمیزی فصل جدیدی را در روابط دوجانبه میان ایران و مالزی و روابط مالزی با منطقه آسیای غربی گشود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روزنامه مالای میل، زمبری داتوک سری عبدالقادر، وزیر امور خارجه مالزی در جریان سفرش به ایران، امروز در بیانیه ای عنوان کرد که این سفر نشانگر دیپلماسی فعالانه ای است که داتوک سری انور ابراهیم، نخست وزیر مالزی آن را معرفی می کند.

او همچنین اشاره کرد که سفر چهار روزه اش به ایران، اولین سفر یک وزیر امور خارجه مالزی به ایران پس از هفت سال و در سال 2016 است.

عبدالقادر در این بیانیه گفت: این سفر همچنین تلاشی جدی و ادامه دار از سوی مالزی برای تقویت بیشتر روابط دوجانبه با تمامی کشورهای مسلمان، از جمله ایران است که در پی تحولات مثبت اخیر در غرب آسیا اتفاق افتاده است.

نشست خبری مشترک وزرای امور خارجه ایران و مالزی در تهران او طی این سفر با مقامات ارشد ایران، از جمله سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه مالزی: سفرم به ایران فصل جدیدی را در روابط تهران-کوالالامپور گشود

وزیر خارجه مالزی: سفرم به ایران فصل جدیدی را در روابط تهران-کوالالامپور گشود