مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 13:202023-08-26اقتصادي

افتتاح بیش از 1300 واحد مسکونی روستایی در هفته دولت


سرپرست اداره کل راه وشهرسازی گیلان از بهره برداری بیش از یک هزار واحد مسکونی در گیلان ودر هفته دولت خبر داد و گفت: این طرح ها در بخش جهش تولید مسکن و شامل 610 واحد مسکونی شهری و یک هزار و 321 واحد مسکونی روستایی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محمدرضا فلاحتگر پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات این اداره کل و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مراحل ساخت مسکن در قالب در نهضت ملی در این استان در حال انجام است، اظهار کرد: طرح نهضت ملی مسکن یکی از اقدامات مهم دولت سیزدهم در راستای خانه دار شدن افراد و زوج های جوان بوده و تعدادی به هر استان محول شده است.

  وی از بهره برداری بیش از یک هزار واحد مسکونی در گیلان و در هفته دولت خبر داد و گفت: در هفته دولت امسال، بالغ بر یک هزار و 931 واحد مسکن ملی شهری و روستایی، با اعتباری بالغ بر هشت هزار و 840 میلیارد ریال افتتاح و به متقاضیان واگذار می شود.

  سرپرست اداره کل راه وشهرسازی گیلان با اشاره بر جهش تولید بودن طرح های افتتاح شده حوزه مسکن در این استان افزود: این طرح ها در بخش جهش تولید مسکن و شامل 610 واحد مسکونی شهری و یک هزار و 321 واحد مسکونی روستایی است.

  فلاحتگر همچنین با اشاره به افتتاح 12 واحد تجاری در گیلان بیان کرد: در قالب خدمات روبنایی نهضت ملی مسکن نیز، 12 واحد تجاری با اعتباری بالغ بر 30 میلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح بیش از 1300 واحد مسکونی روستایی در هفته دولت

افتتاح بیش از 1300 واحد مسکونی روستایی در هفته دولت