مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 17:582023-09-20اقتصادي

بهره برداری از گمرک مرکز مازندران


آیین بهره برداری از ساختمان اداری گمرک ساری با حضور وزیر امور اقتصاد و دارایی به صورت ویدئو کنفرانس انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، همزمان با مراسم بهره برداری از پروژه های عمرانی و دستگاه های آشکارساز در گمرکات کشور، با حضور وزیر امور اقتصاد و دارایی و ریاست کل گمرک ایران بصورت ویدئوکنفرانس ساختمان اداری گمرک ساری به بهره برداری رسید.

امیر جمشیدی سرپرست حوزه نظارت گمرکات مازندران در آیین بهره برداری از ساختمان  گمرک ساری، اظهار کرد: با توسعه فعالیت گمرکات مازندران و ارتقا ساختار آن، افزایش حجم مبادلات تجاری، استقرار واحدهای تولیدی و تجمع صنایع در این شهرستان و کثرت بالای مراجعین گمرک وکمبود فَضای اداری در گمرک ساری مشهود و باتوجه به قدیمی و فرسوده بودن ساختمان قبلی، توسعه ساختمان اداری گمرک ساری جهت رفاه حال کارکنان و ارباب رجوع و خدمات رسانی مطلوب تر در دستور کار قرار گرفت.

وی در تشریح این پروژه عمرانی اظهار کرد: طرح احداث ساختمان اداری گمرک ساری با متراژ هزار و 825 مترمربع در سال 1391 به تصویب رسید.

سرپرست حوزه نظارت بر گمرکات مازندران بیان کرد: این طرح با مجموع اعتبار 217 میلیارد و 42 میلیون ریال و با استفاده از منابع ملی استانی شده و منابع اختصاصی گمرک جمهوری اسلامی ایران تکمیل و اکنون آماده بهره ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از گمرک مرکز مازندران

بهره برداری از گمرک مرکز مازندران