مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 03:502023-08-26ورزشي

جزییات حمله شبانه سارقان به یک پرسپولیسی


حمله گروهی از سارقان به یکی از بازیکنان اسبق پرسپولیس منجر به بیهوشی 24 ساعته این فوتبالیست اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ بهنام ابوالقاسم پور از فوتبالیست های دهه 70 و 80 باشگاه های سایپا و پرسپولیس پنجشنبه شب دوم شهریور حین تردد با اتومبیلش در اتوبان شهید چمران شهر تهران مورد سوء قصد سارقان قرار گرفت.

نوعی راهزنی که چندی پیش علیه حمید مطهری مربی تیم ملی و دستیار اول سابق پرسپولیس رخ داده بود.

افراد حاضر در صحنه درباره حادثه رخ داده توضیح داده اند پس از حمله سارقان به اتومبیل بهنام ابوالقاسم پور ظاهراً پیشکسوت پرسپولیس برای دفاع از خودش و ممانعت از دادن تلفن همراه و دیگر وسایل قیمتی که همراهش بوده با سارقین درگیر می شود.

زد و خورد بین بهنام ابوالقاسم پور و سارقان به قدری شدید و وحشیانه صورت می گیرد که به نوشته خبرورزشی پس از حضور مردم سارقان بدون دستیابی به اشیای قیمتی همراه پیشکسوت پرسپولیس مجبور به فرار از محل حادثه می شوند اما اتفاق تلخ آنجا بود که بهنام ابوالقاسم پور پس از متواری شدن سارقین از هوش رفت.

پیشکسوت پرسپولیس بلافاصله توسط نیروهای اورژانس و امدادی به بیمارستان منتقل شده و تا غروب جمعه به یک بار نیز تحت عمل جراحی قرار گرفت و حدود 24ساعت بیهوش بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات حمله شبانه سارقان به یک پرسپولیسی

جزییات حمله شبانه سارقان به یک پرسپولیسی