مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 14:002023-08-23دانش

دریافت مجوز راه اندازی دو مرکز جدید رشد واحدهای فناور علمی کاربردی


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی از دریافت دو مجوز جدید راه اندازی مرکز رشد واحدهای فناور علمی کاربردی در استان های گلستان و هرمزگان خبر داد.

- معاون پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی از دریافت دو مجوز جدید راه اندازی مرکز رشد واحدهای فناور علمی کاربردی در استان های گلستان و هرمزگان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، علی صدر معاون پژوهش و فناوری این دانشگاه با این خبر گفت: با موافقت کمیسیون گسترش فناوری و نوآوری شورای گسترش آموزش عالی و معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مجوز اولیه نخستین مرکز رشد واحدهای فناور استان گلستان با عنوان مرکز رشد واحدهای فناور صنعتی در مرکز آموزش علمی کاربردی خانه کارگر تشکیلات استان گلستان و نخستین مرکز رشد واحدهای فناور استان هرمزگان با عنوان مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان بندرلنگه در مرکز آموزش علمی کاربردی بندرلنگه صادر شد.

وی در ادامه اظهار داشت: مراکز رشد جدیدالتاسیس علمی کاربردی با همکاری و مشارکت پارک های علم و فناوری استان های مذکور فعالیت می کنند و واحدهای فناور مستقر در این مراکز، از مزایای آن برخوردار می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافت مجوز راه اندازی دو مرکز جدید رشد واحدهای فناور علمی کاربردی

دریافت مجوز راه اندازی دو مرکز جدید رشد واحدهای فناور علمی کاربردی