مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 10:252023-09-11سياسي

ویژگی های یک سخنرانی و عزاداری مطلوب چیست؟


یک سخنرانی خوب سخنرانی است که از منبع اصلی معرفت که همان قرآن و روایات است، استفاده کند.

- ایسنا/خراسان رضوی یک کارشناس مذهبی گفت: یک سخنرانی خوب سخنرانی است که از منبع اصلی معرفت که همان قرآن و روایات است، استفاده کند.

حجت الاسلام والمسلمین حمیدرضا ویژه در گفت وگو با ایسنا در خصوص ویژگی های یک سخنرانی و عزاداری مطلوب اظهار کرد: به صورت کلی هر عملی را که بخواهیم در نگاه دینی مانند سخنرانی، عزاداری، تدریس و .

انجام دهیم باید بدانیم که با چه هدفی صورت می گیرد، چراکه اولین و مهمترین گامی که در این زمینه برمی داریم ابتدا باید بر خود تعیین کنیم که هدف ما از انجام این سخنرانی یا عزاداری چیست.

وی اضافه کرد: پس از اینکه هدفمندی موضوع سخنرانی مشخص شد باید در گام بعدی به سمت روش مندی آن برویم و باید تاکید کنم که با مشخص شدن هدف، خود به خود بسیاری از روش ها معنا پیدا می کند و متوجه می شویم که باید از چه روشی برای بیان مشکلات و چالش های حال حاضر اقدام کنیم.

این کارشناس مذهبی با اشاره به اینکه اگر فردی برای موضوع سخنرانی هیچ هدفی نداشته باشد طبیعتا نمی تواند برای آن موضوع راه و روش تعریف کند، عنوان کرد: اینکه گفته می شود برای سخنرانی باید هدف داشته باشیم به این دلیل است که بتوانیم جامعه را به سمت خداوند سوق دهیم و هدایت کنیم تا به خداوند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویژگی های یک سخنرانی و عزاداری مطلوب چیست؟

ویژگی های یک سخنرانی و عزاداری مطلوب چیست؟