مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 12:502023-08-24پزشكي

طراحی و اجرای پوشش حرفه ای در دانشگاه علوم پزشکی تهران


رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران، با اشاره به طراحی پوشش حرفه ای در دانشگاه گفت: ما بر اساس قوانین کشورمان پوشش حرفه ای را طراحی کرده ایم و خواستار اجرای آن با روش صحیح هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید و لزوم هماهنگی بین دانشکده های دانشگاه علوم پزشکی تهران در خصوص پوشش حرفه ای (Dress Code) نشستی با حضور رییس دانشگاه، معاونان و روسای دانشکده ها برگزار شد.

دکتر حسین قناعتی رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران، رعایت پوشش حرفه ای را در موسسات و دانشگاه های معتبر جهان مورد توجه دانست و گفت: در قوانین پوششی بسیاری از کشورها در بیمارستانها استفاده از عطر و لباس های سخیف ممنوع شده و پوشش افراد به گونه ای است که مشخص می شود از یک قانون و قاعده خاص تبعیت می کنند.

قناعتی ادامه داد: انضباط آموزشی باید در همه مراکز، وجود داشته باشد تا توجه افراد صرف آموزش و در بالین احترام بیماران حفظ شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران، با اشاره به طراحی پوشش حرفه ای در دانشگاه گفت: ما بر اساس قوانین کشورمان پوشش حرفه ای را طراحی کرده ایم و خواستار اجرای آن با روش صحیح هستیم و با هم فکری مسئولان دانشکده های مختلف باید به گونه ای عمل کنیم که این مهم اتفاق بیفتد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی و اجرای پوشش حرفه ای در دانشگاه علوم پزشکی تهران

طراحی و اجرای پوشش حرفه ای در دانشگاه علوم پزشکی تهران