مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 11:102023-08-24پزشكي

آزمایشگاه تحقیقات جمعیتی در سوانح ترافیکی در کاشان راه اندازی می شود


رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان از راه اندازی نخستین آزمایشگاه تحقیقات جمعیتی ترافیک و چشم انداز صفر مرگ ناشی از سوانح ترافیکی در کاشان خبر داد.

- ایسنا/اصفهان رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان از راه اندازی نخستین آزمایشگاه تحقیقات جمعیتی ترافیک و چشم انداز صفر مرگ ناشی از سوانح ترافیکی در کاشان خبر داد.

کورش ساکی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: تصادفات رانندگی خسارت زیادی را به شهروندان و جامعه وارد می کند و پروژه کاشان شهر نمونه ایمن ترافیکی یک فرصت برای کاهش این حوادث است و هر کس با هر روشی که می تواند باید برای اجرای این طرح کمک کند.

وی افزود: هدف از اجرای این طرح، استفاده از تجربه کشورهای مختلف در زمینه کاهش آمار حوادث ترافیکی و بومی سازی آن با استفاده از ظرفیت های دانشگاهی و شهری در کاشان و سپس تعمیم آن در کل کشور است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان، تصریح کرد: امیدواریم با اجرای این طرح، جراحت و مرگ ناشی از سوانح ترافیکی در منطقه کاشان به حداقل رسیده و بتوانیم هزینه اثربخشی تعیین شده آن را به عنوان الگو به متولیان کشور با مستندات علمی ارائه کنیم تا حوادث ترافیکی کاهش پیدا کند.

ساکی تأکید کرد: تفاهم نامه همکاری پژوهشی بین دانشگاه علوم پزشکی با نیروی انتظامی، پلیس راهور و شهرداری کاشان، هم افزایی و هماهنگی بین بخشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمایشگاه تحقیقات جمعیتی در سوانح ترافیکی در کاشان راه اندازی می شود

آزمایشگاه تحقیقات جمعیتی در سوانح ترافیکی در کاشان راه اندازی می شود