مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 08:452023-09-10سياسي

رویداد بی نظیر اربعین جلوه ای از اتحاد و مقاومت امت اسلامی است


رییس جمهور با تشکر صمیمانه از عراق بابت برگزاری باشکوه مراسم اربعین، این رویداد بی نظیر متبرک به نام حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) را جلوه ای از اتحاد و مقاومت امت اسلامی دانست.

- رییس جمهور با تشکر صمیمانه از عراق بابت برگزاری باشکوه مراسم اربعین، این رویداد بی نظیر متبرک به نام حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) را جلوه ای از اتحاد و مقاومت امت اسلامی دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی عصر امروز شنبه (18 شهریور 1402) در گفتگوی تلفنی با محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق، با تشکر صمیمانه از دولت و ملت این کشور بابت برگزاری باشکوه مراسم اربعین حسینی و میزبانی کریمانه از زائرین ایرانی، این رویداد بی نظیر متبرک به نام حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) را جلوه ای از اتحاد و مقاومت امت اسلامی دانست و نقش آفرینی رهبری معظم انقلاب اسلامی و مرجعیت معظم عراق در شکل گیری رویداد عظیم اربعین را به عنوان زمینه ای برای شکل گیری تمدن بزرگ اسلامی ستود.

رییس جمهور در ادامه ضمن ابراز خرسندی از آغاز به کار عملیات احداث راه آهن بصره-شلمچه، از اهتمام دولت عراق برای اجرای این طرح که منتج به تسهیل و جهش تبادلات تجاری و همچنین امنیت تردد زائرین دو کشور می شود، قدردانی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد بی نظیر اربعین جلوه ای از اتحاد و مقاومت امت اسلامی است

رویداد بی نظیر اربعین جلوه ای از اتحاد و مقاومت امت اسلامی است