مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 19:202023-09-05اجتماعي

ارائه خدمت به 2.5 میلیون زائر در طریق الحسین


به بیش از 2 میلیون و 500 هزار نفر ارائه خدمات پذیرش و درمان صورت گرفته که نسبت به سال های قبل قابل توجه است.

- یعقوب سلیمانی، پس از بازدید از درمانگاه القمار در گفتگو با خبرنگار مهر ، افزود: با توجه به حضور گسترده زوار در این سال تفاوت هایی نسبت به سال گذشته ایجاد شده است.

وی ضمن تشکر و زیارت قبولی به همه زوار گفت: بازدید را از مرزها و از مرز شلمچه با یاد شهدا آغاز کرده ایم و اهل تسنن و شیعه از خسروی تا سایر مرزها هم افزا و همدل و هماهنگ در حال خدمت به زوار هستند.

سلیمانی با اشاره به اینکه پس از مرز با حضور در طریق الحسین و مسیر پیاده روی از درمانگاه ها بازدید داشته است، افزود: به بیش از 2 میلیون و 500 هزار نفر ارائه خدمات پذیرش و درمان صورت گرفته است که نسبت به سال های قبل قابل توجه و بررسی است.

وی تاکید کرد: در این سفر مسئول معنا ندارد و همه با نگاه خدمت به زائران حضور داریم و هماهنگی و هم افزایی و همدلی برای خدمت در این سفر معنوی است.

سلیمانی، پیرامون تجارب و اقدامات مدنظر برای سفر اربعین سال آینده عنوان کرد: هماهنگی با سایر دستگاه ها از جمله نیروهای مسلح منجر به ایجاد و تأمین پایگاه های درمانی در طریق الحسین شد و در این بازدید از مسئولین عراقی و ایران گفتگو هایی داشتیم تا برای سال آینده توجه بیشتری به زیرساخت مراکز درمانی داشته با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمت به 2.5 میلیون زائر در طریق الحسین

ارائه خدمت به 2.5 میلیون زائر در طریق الحسین