مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 11:552023-09-17حوادث

اعتراف سرکرده باند سارقان به 300 فقره سرقت


رییس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سرکرده سارقان محتویات داخل خودرو خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار علی ولی پور گودرزی رییس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سرکرده گروه سارقان محتویات داخل خودرو در سطح شهر تهران و اعتراف وی به 300 فقره سرقت مشابه با همدستی اعضای گروه سارقان خبر داد.

 رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار داشت: یکم تیرماه سال جاری در پی وقوع یک فقره سرقت محتویات خودرو و دریافت شکایت مالباخته، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره بیستم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با دعوت از فرد مالباخته به اداره بیستم و تحقیقات از وی دریافتند که مالباخته جهت خرید لباس از یکی از شهرستان های شمال کشور به شهر تهران عزیمت کرده و پس از خرید به خودروی خویش مراجعه کرده و متوجه تخریب قفل صندوق عقب و سرقت اموال داخل آن شامل لپ تاپ، هارد و غیره به ارزش تقریبی 500 میلیون ریال شده است.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان این اداره با بررسی صحنه جرم به روش های میدانی موفق شدند هویت یکی از مجرمان سابقه دار را شناسایی کنند و در ادامه با بهره گیری از بانک اطلاعات مجرمان سابقه دار، مخفیگاه این شخص را در جنوب تهران پیدا کرده و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به اداره بیستم انت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراف سرکرده باند سارقان به 300 فقره سرقت

اعتراف سرکرده باند سارقان به 300 فقره سرقت