مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 10:552023-09-02اقتصادي

اختصاص غرفه دائمی برای عرضه تولیدات صنایع دستی مددجویان بهزیستی


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از اختصاص غرفه دائمی برای نمایش و عرضه تولیدات صنایع دستی مددجویان بهزیستی این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عطا حسن پور امروز شنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: بر اساس تفاهم نامه صورت گرفته با اداره کل بهزیستی لرستان، یک غرفه دائمی برای نمایش و عرضه تولیدات صنایع دستی مددجویان بهزیستی استان در بازارچه باغ گلستان قلعه فلک الافلاک خرم آباد، اختصاص یافته است.

وی اظهار کرد: این تفاهم نامه در راستای توانمندسازی مددجویان بهزیستی استان و همچنین حمایت از تولیدات و فعالیت های آنها در رشته های مختلف صنایع دستی، منعقد شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان، گفت: با انعقاد این تفاهم نامه حمایت های مناسبی برای ایجاد و توسعه اشتغال پایدار در حوزه صنایع دستی و همچنین کمک به معیشت مددجویان بهزیستی جامعه هدف برای عرضه و فروش محصولات آنها صورت خواهد گرفت.

حسن پور با اشاره به موقعیت ویژه و مناسب بازارچه دائمی صنایع دستی خرم آباد در محوطه تاریخی، فرهنگی قلعه فلک الافلاک و امکان حضور گردشگران در ایام مختلف سال برای فروش محصولات صنایع دستی استان، افزود: بازارچه دائمی صنایع دستی خرم آباد باهدف عرضه تولیدات صنایع دستی بومی و شاخص استان از محل اعتبارات ملی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص غرفه دائمی برای عرضه تولیدات صنایع دستی مددجویان بهزیستی

اختصاص غرفه دائمی برای عرضه تولیدات صنایع دستی مددجویان بهزیستی