مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 13:312023-09-02پزشكي

برنامه ریزی برای به کارگیری پیمانی اعضای هیئت علمی دانشگاه های علوم پزشکی کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، ابوالفضل باقری فرد امروز در  نشست با اعضای هیئت علمی دانشگاه های شیراز اظهار داشت: در این فراخوان، به دانشگاه های علوم پزشکی مناطق کمتر برخوردار، نگاه ویژه ای می شود.

او با بیان اینکه اساتید، سرمایه تجدید ناپذیر علوم پزشکی کشور و از ارکان مهم و اصلی رشد و بالندگی علمی هستند، ادامه داد: مسایل رفاهی اساتید به صورت جدی از سوی وزارت بهداشت پیگیری می شود و در حال برنامه ریزی برای ارتقای خدمات حوزه رفاهی اساتید هستیم.

معاون آموزشی وزارت بهداشت اظهار کرد: هیات های ممتحنه و ارزشیابی در سیاستگذاری و ارزیابی برنامه های آموزشی، نقش محوری دارند و معاونت آموزشی از مشورت با اعضای هیات های ممتحنه و ارزشیابی در همه رشته ها و مقاطع، بهره فراوان می برد.

این نشست با حضور محسن رازقی، معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و جمعی از اعضای هیات علمی این دانشگاه در مجتمع ولایت شیراز برگزار شد.

نشست هم اندیشی دکتر علی نژاد با جمعی از مسوولان دانشگاه های علوم پزشکی کلان منطقه 5 کشور رضا علی نژاد، مشاور اجرایی معاون پرستاری وزارت بهداشت در این نشست هم اندیشی ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی(ع)، بر جایگاه ویژه دانشگاه علوم پزشکی شیراز در حوزه درمان، مراقبت و ارتقای سلامت کشور تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی برای به کارگیری پیمانی اعضای هیئت علمی دانشگاه های علوم پزشکی کشور

برنامه ریزی برای به کارگیری پیمانی اعضای هیئت علمی دانشگاه های علوم پزشکی کشور