مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 12:552023-08-26سياسي

استاندار زنجان، استاندار برتر جشنواره شهید رجایی شد


محسن افشارچی، استاندار زنجان به عنوان استاندار برتر هجدهمین جشنواره شهید رجایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، در مراسمی با حضور ریاست محترم جمهوری و مقامات کشوری و لشکری، استانداران برتر هجدهمین جشنواره شهید رجایی معرفی شدند.

در بخش معرفی برترین استانداران کشور محسن افشارچی، استاندار زنجان بر اساس ارزیابی شاخص ها، فعالیت ها و تحقق برنامه های دولت مردمی به عنوان استاندار برتر کشور معرفی و توسط آیت الله رییسی؛ رییس جمهور کشور مورد تقدیر قرار گرفت.

ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی بر اساس بخشنامه و شیوه نامه امتیازدهی شاخص های عمومی ارزیابی عملکرد سال 1401 که اسفند ماه سال گذشته ابلاغ شده است، صورت گرفته است.

  در این دوره از جشنواره 25 دستگاه اصلی و سازمان مستقل، 109 شرکت تابعه، 1872 واحد استانی و سه دستگاه قوه قضاییه مورد ارزیابی قرار گرفته است که در این مراسم محسن افشارچی، استاندار زنجان به سبب بهترین عملکرد در اجرای شعار سال 1402 ، سند تحول دولت مردمی ، قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ، اصول قانون اساسی مرتبط با مأموریت دستگاه و امر مردمی سازی دولت به عنوان استاندار برتر کشور انتخاب شد.

  گفتنی است، افشارچی در طول مدت فعالیت خود توانسته در حوزه پیشرفت توام با عدالت و مردم محور اقدامات موثری را پایه ریزی و اج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار زنجان، استاندار برتر جشنواره شهید رجایی شد

استاندار زنجان، استاندار برتر جشنواره شهید رجایی شد