مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 11:252023-08-27ورزشي

آمار مطلوب تعداد ورزشکاران اعزامی از سمنان به اردوهای ملی


مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با اشاره به آمار مطلوب تعداد ورزشکاران اعزامی از این استان به اردوهای ملی گفت: بیش از 85 درصد از این اعزام ها و عضویت در اردوهای ملی در رده سنی زیر 15 سال است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدتقی علوی، مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان صبح امروز در مجمع عمومی هیأت فوتبال استان سمنان که با حضور مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال در سالن پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان برگزار شد، اظهار کرد: از ریاست هیأت فوتبال استان سمنان که واقعاً با تلاش مضاعف اقدامات مؤثری را برای اشاعه و پیشرفت ورزش فوتبال این استان چه در بخش ورزش همگانی و چه قهرمانی انجام داده اند، قدردانی می کنم.

وی ادامه داد: سال گذشته در جمع شما دوستان در مجمع فوتبال حضور پیدا کردم و با اهتمام خوبی مجمع برگزار شد و امیدواریم این توفیقات و موفقیت ها ادامه دار باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان عنوان کرد: هرچند آمار ورزشکاران سازمان یافته این استان پایین است که این امر هم به جهت حجم جمعیتی است که در این استان وجود دارد؛ اما انصافاً اقدامات مؤثری صورت گرفت.

علوی خطاب به رییس فدراسیون فوتبال گفت: با توجه به اینکه جمعیت استان سمنان شاید یک درصد از جمعیت کشور باشد؛ اما با این جمعیت کم اقدامات مؤثری در توسعه ورزش فوتبال چه در بخش ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار مطلوب تعداد ورزشکاران اعزامی از سمنان به اردوهای ملی

آمار مطلوب تعداد ورزشکاران اعزامی از سمنان به اردوهای ملی