مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 22:302023-09-05اقتصادي

شهرستان رزن بیش از 2 هزار نفر بافنده دارد


معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری رزن گفت: شهرستان رزن بیش از 2 هزار نفر بافنده دارد و می طلبد توجه ویژه ای به این عرصه صورت گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی قاسمی شامگاه سه شنبه در جلسه پشتیبانی از فرش با بیان اینکه 67 میلیارد تومان تسهیلات کم بهره به متقاضیان مشاغل خانگی و بافندگان فرش شهرستان رزن پرداخت شده است، اظهار کرد: هنر صنعت فرش در سطح شهرستان نیاز به توجه ویژه دارد تا بتواند تحقق اقتصاد مقاومتی را رقم بزند.

وی افزود: تعامل مجموعه فنی وحرفه ای با اداره صمت، شرکت فرش و آموزش و پرورش شهرستان جهت آموزش، ارتقا و بهینه سازی نیروی مهارت آموخته، ارتباط نزدیک و بیشتری باشد.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری رزن با بیان اینکه مهارت آموزی رشته فرش باید در سطح جامعه و قشر تحصیل کرده تقویت شود، گفت: رویکرد تقویت مزیت های نسبی شهرستان در حوزه هنر و صنعت فرش مورد تأکید و توجه ویژه است.

قاسمی خاطرنشان کرد: تشکیل تعاونی بافندگان شهرستان پیگیری و به سرانجام برسد.

وی با بیان اینکه بافندگان فرش برای بهره مندی از معافیت مالیاتی موظف به ارائه اظهار نامه مالیاتی هستند، گفت: در ارائه تسهیلات به مشاغل خانگی و بافندگان فرش تجدید نظر شود تا متقاضیان بیشتری از این تسهیلات بهره مند شوند معاون برنامه ریزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرستان رزن بیش از 2 هزار نفر بافنده دارد

شهرستان رزن بیش از 2 هزار نفر بافنده دارد