مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 11:402023-09-10سياسي

بیست ودومین نمایشگاه ملی صنعت ساختمان در یزد برگزار می شود


مدیرعامل نمایشگاه های بین المللی یزد از برپایی بیست ودمین نمایشگاه ملی صنعت ساختمان در یزد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر مورد حضور شرکت های معتبر و دارای استانداردهای مختلف عنوان کرد: تلاش ما حضور شرکت های معتبر و دارای مجوز در نمایشگاه است و مجریان نمایشگاه صلاحیت این شرکت ها را مورد بررسی قرار می دهند زیرا تعهد دارند از کسانی دعوت کنند که دارای شناسنامه باشند.

جایگاه ممتاز استان یزد در تولید مصالح ساختمانی در کشور رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد نیز در این نشست اظهار داشت: در کنار برگزاری این نمایشگاه دوره های آموزشی ویژه مهندسان در رشته های هفتگانه مهندسی برگزار می شود.

مجتبی فرهمند یادآور شد: دوره هایی نیز برای مالکان و سرمایه گذاران حوزه مسکن برنامه ریزی شده ضمن اینکه با دعوت از مهندسان سراسر کشور تورهای بازدید از بافت تاریخی، بیانگردی، طبیعت گردی پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: یکی از دغدغه هایی که در این نمایشگاه دنبال می شود، مبحث انرژی است زیرا ساختمان یکی از پرمصرف ترین منابع مصرف انرژی است و اینکه بتوانیم محصولاتی ارائه دهیم که این هدف را در آینده محقق کند، بسیار حائز اهمیت است.

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد تاکید کرد: ارزان سازی و روان سازی یکی از اصلی ترین ماموریت های سازمان نظام مهندسی س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیست ودومین نمایشگاه ملی صنعت ساختمان در یزد برگزار می شود

بیست ودومین نمایشگاه ملی صنعت ساختمان در یزد برگزار می شود