مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 14:452023-08-25سياسي

امام جمعه یزد: مردم هوشیار باشند دشمن با رسانه انقلاب را هدف گرفته است


امام جمعه یزد با بیان این که جوانان باید مراقب توطئه دشمنان باشند، گفت: دشمن در قالب جنگ ترکیبی با ابراز رسانه، اهداف نظام و انقلاب اسلامی را نشانه گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی، در خطبه های این هفته سوم شهریور ماه نماز جمعه مرکز استان، اظهار کرد: رواج شایعه و تبلیغات مسموم علیه انقلاب در فضای مجازی و رسانه های گروهی جزو توطئه و هدف اصلی دشمن است.

وی با تبریک هفته دولت و قدردانی از تلاش مسئولان افزود: استکبار با جنگ رسانه ای دنبال این موضوع است که برکات نظام به اطلاع مردم و جوانان نرسد.

امام جمعه یزد گفت: دشمنان برای شکست انقلاب اسلامی میلیاردها تومان خرج می کنند و از هر اهرمی برای وارد کردن فشار بر نظام انقلاب ما استفاده می کنند؛ انقلاب اسلامی تداوم انقلاب حضرت امام حسین (ع) و انگیزه اصلی نظام ما، خدایی و خدمت به مردم است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد تصریح کرد: دشمنان به توطئه های مختلف خود ادامه می دهند و ضروری است مردم و جوانان در مقابل آنها بیدار و دارای بصیرت باشند.

ناصری بیان کرد: توطئه استکبار علیه کشور ما مثل فتنه و توطئه معاویه است و باید مردم و مسئولان حق از باطل را تشخیص دهند؛ دشمن می خواهد مردم را به آینده کشور و نظام و خدمات زیادی که شده بدبین کنند ولی خدا با ماست و است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه یزد: مردم هوشیار باشند دشمن با رسانه انقلاب را هدف گرفته است

امام جمعه یزد: مردم هوشیار باشند دشمن با رسانه انقلاب را هدف گرفته است