مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 20:252023-09-10اقتصادي

کامیونی که تبریز را بهم ریخت


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز از برخورد یک دستگاه خودرو با تیرهای برق در محدوده سعیدآباد با حدود یک میلیارد ریال خسارت به شبکه برق خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، عباس حسامی امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: یک دستگاه خودرو کامیون به دلیل عدم توجه به تجهیزات شبکه با تیر برق در حوالی سعیدآباد برخورد و موجب خسارت و آسیب به شبکه برق رسانی شد.

وی ادامه داد: به دنبال این حادثه که منجر به آسیب دیدن چندین تیر و پارگی سیم های برق به طول 360 متر شد، بلافاصله تیم های عملیاتی شرکت به منظور بررسی میزان خسارات وارده در محل حادثه حاضر و اقدامات لازم برای پیشگیری از ایجاد بحران و  اخلال در شبکه توزیع را انجام دادند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با بیان اینکه عملیات اصلاح تجهیزات طی چند مرحله در حال انجام است افزود: با توجه به صنعتی بودن منطقه و وجود پمپ های تامین آب شرب تبریز در آن محدوده در اولین مرحله با تدابیر و واکنش سریع اکیپ عملیات برق موقت برقرار شد.

وی  ادامه داد: در مرحله بعدی همکاران امور توسعه و بهسازی شبکه به منظور تامین برق پایدار تا پاسی از شب عملیات اصلاح شبکه را ادامه دادند و درنهایت اکیپ های عملیاتی نسبت به بازگشت شبکه به حالت اولیه اقدامات لازم را انجام خواهند داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کامیونی که تبریز را بهم ریخت

کامیونی که تبریز را بهم ریخت