مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 14:252023-08-26سياسي

از ابتدای صفر 759 هزار نفر از مرزهای شش گانه خارج شده اند


بر اساس گزارش خبرنگاران استانی فارس از مرزهای غربی کشور، به نظر می رسد پیک اول مراجعه به مرزهای شش گانه به پایان نرسیده و امروز شنبه همچنان بر حجم زوار در استان های مرزی افزوده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس گروه استانها، همه ساله عملیات اربعین با فرا رسیدن ماه صفر رسما آغاز می شود.

امسال نیز همانند سال های گذشته از روز جمعه 27 مردادماه که مقارن بود با روز اول ماه صفر موج حرکت زائران ایرانی به سمت مرزهای غربی آغاز شد.

این در حالیست که از ماه ها قبل، نهادهای دولتی تلاش خود را برای برگزاری هرچه مطلوب تر این رویداد آیینی کم نظیر آغاز کرده بودند.

    بر اساس تجربیات گذشته به ویژه حضور گسترده قشرهای مختلف مردم در مراسم اربعین سال گذشته، امسال نیز با تلاش وزارت کشور و نیروهای انتظامی و امنیتی تعداد مرزهای خروج از کشور به 6 مورد توسعه یافت.

به نحوی که در حال حاضر استان های آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، ایلام و خوزستان پذیرای زائرانی هستند که قصد دارند به صورت زمینی راهی عتبات عالیات شوند.

    با شروع سفرهای زمینی به سمت مرزهای شش گانه غربی کشور از روز جمعه 27 مردادماه، برآوردها حاکی از پیش بینی پیک اول ترددها همزمان با پنجشنبه و جمعه گذشته دوم و سوم شهریور ماه داشت و انتظار می رفت امروز شنبه به نحو قابل توجهی از حجم ترددها ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از ابتدای صفر 759 هزار نفر از مرزهای شش گانه خارج شده اند

از ابتدای صفر 759 هزار نفر از مرزهای شش گانه خارج شده اند