مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 10:252023-08-29پزشكي

افتتاح نخستین مرکز رشد و فناوری دانشگاه علوم پزشکی در قم


با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم نخستین مرکز رشد و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان افتتاح شد.

- ایسنا/قم با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم نخستین مرکز رشد و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان افتتاح شد.

به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری در مراسم افتتاح این مرکز در سخنانی با تأکید بر اینکه باید دولتمردان محور فعالیت هایشان را مردم و خدمت به آنان قرار دهند، ابراز کرد: تجمیع پروژه های مرکز رشد و فناوری پروژه هایی هستند که مورد نیاز جامعه اند که باید با تجاری کردن این پروژه ها از ارزش افزوده آنان استفاده کنیم.

سید مهدی قریشی یکی از مشکلات کشور را طولانی بودن زمان ورود محصولات فناور محور به حوزه تجاری و برندینگ شدن دانست و گفت: ما در حوزه دانش جایگاه خوبی داریم اما در حوزه تبدیل دانش به محصول و تجاری شدن مشکل داریم که باید این موضوع برطرف شود.

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت مرکز رشد به خوبی استفاده کنیم، اظهار کرد: باید تلاش کنیم محصولات تولید شده را تجاری کرده و از ارزش افزوده آن استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح نخستین مرکز رشد و فناوری دانشگاه علوم پزشکی در قم

افتتاح نخستین مرکز رشد و فناوری دانشگاه علوم پزشکی در قم