مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 14:252023-08-30اقتصادي

تولید بیش از 9 میلیون مگاوات ساعت انرژی برق در نیروگاه سیکل ترکیبی یزد


مدیر عامل شرکت مدیریت تولید برق استان یزد اعلام کرد: از شروع فعالیت دولت سیزدهم تاکنون به میزان 9 میلیون و 85 هزار و 545 مگاوات ساعت انرژی برق توسط مولدهای نیروگاه سیکل ترکیبی یزد تولید و به شبکه سراسری برق کشور تزریق شده است.

- ایسنا/یزد مدیر عامل شرکت مدیریت تولید برق استان یزد اعلام کرد: از شروع فعالیت دولت سیزدهم تاکنون به میزان 9 میلیون و 85 هزار و 545 مگاوات ساعت انرژی برق توسط مولدهای نیروگاه سیکل ترکیبی یزد تولید و به شبکه سراسری برق کشور تزریق شده است.

سید محمد حسن جمال الدینی ضمن بیان این مطلب، از دیگر اقدامات صورت گرفته در این مدت را ساخت داخل تعداد 79 قطعه نیروگاهی توسط کارشناسان و متخصصان نیروگاه برشمرد و تاکید کرد: با این اقدام علاوه بر صرفه جویی ریالی و ارزی، گام مؤثری در جهت خودکفایی در ساخت قطعات نیروگاهی برداشته شده است.

وی در ادامه بیان کرد: فعالیت های افزایش ظرفیت صورت گرفته بر روی مولد شماره 15 نیروگاه با اجرای طرح CT60 برای اولین بار در کشور نیز موجب افزایش تولید حدود 11 مگاوات بر روی این مولد شده است.

جمال الدینی از بهینه سازی سیستم تحریک و راه انداز مولدهای شماره 11 و 12 کرافت نیروگاه یزد برای اولین بار در کشور به دست توانای شرکت های دانش بنیان اشاره و از آن به عنوان دستاوردی مهم در دولت سیزدهم یاد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید بیش از 9 میلیون مگاوات ساعت انرژی برق در نیروگاه سیکل ترکیبی یزد

تولید بیش از 9 میلیون مگاوات ساعت انرژی برق در نیروگاه سیکل ترکیبی یزد