مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 07:152023-08-26اقتصادي

2700 میلیارد تومان پروژه شهرداری شیراز در هفته دولت به بهره برداری می رسد


شهردار شیراز با تبریک هفته دولت گفت: شهرداری این کلان شهر طی این هفته، عملیات اجرایی 2 هزار و 700 میلیارد تومان پروژه را آغاز و یا به افتتاح و بهره برداری می رساند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمدحسن اسدی در برنامه زنده رادیویی شهر و شهروند، با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: این هفته، فرصتی است که دولتمردان و خدمتگزاران دولت، اقدامات یک ساله خود را به نوعی اطلاع رسانی کنند و در این راستا، شهرداری شیراز طی این هفته، عملیات اجرایی 2 هزار و 700 میلیارد تومان پروژه را آغاز و یا به افتتاح و بهره برداری می رساند.

     وی با تصریح بر تلاش و همت مدیران و کارکنان شهرداری بیان کرد: امروز در کلان شهر شیراز هیچ پروژه تعطیل یا نیمه تعطیلی نداریم که طبق مستندات با  مقایسه صورت گرفته فعالیت های این دوره مدیریت شهری با ادوار گذشته، در هیچ دوره ای از شهرداری این حجم از پروژه و اعتبار به صورت متمرکز انجام نشده است.

    اسدی با اظهار پوزش از شهروندان به دلیل اجرای پروژه های مهمی نظیر لوله گذاری محور دروازه قرآن و تعریض و مقاوم سازی پل سلمان فارسی که در زمان عملیات، منجر به ایجاد ترافیک شد، از همدلی و همکاری شورای اسلامی شهر، پلیس راهور و عوامل متعدد نظیر کارگران شریف در اجرای این عملیات های سنگین،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2700 میلیارد تومان پروژه شهرداری شیراز در هفته دولت به بهره برداری می رسد

2700 میلیارد تومان پروژه شهرداری شیراز در هفته دولت به بهره برداری می رسد