مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 12:552023-08-26ورزشي

اجرای بیش از 200 برنامه فرهنگی ورزشی و عمرانی در خوزستان طی هفته دولت


مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از اجرای بیش از 200 برنامه فرهنگی ورزشی و عمرانی به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در استان خبر داد و گفت: 50 پروژه ورزشی نیز آماده افتتاح و کلنگ زنی است.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از اجرای بیش از 200 برنامه فرهنگی ورزشی و عمرانی به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در استان خبر داد و گفت: 50 پروژه ورزشی نیز آماده افتتاح و کلنگ زنی است.

حمید بنی تمیم در گفت و گو با ایسنا ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان رجایی و باهنر با اشاره به برنامه های بزرگداشت هفته دولت از دوم تا هشتم شهریورماه، اظهار کرد: هفته دولت بهترین فرصت برای اطلاع رسانی خدمات و فعالیت های دستگاه های اجرایی به مردم است.

وی افزود:مهم ترین وظیفه مسئولان تلاش برای کارآمدی هر چه بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ارائه خدمات بیشتر و بهتر به مردم شریف ایران اسلامی است.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان خاطر نشان کرد: با همکاری هیات های ورزشی و ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها برنامه های متنوعی برای گرامیداشت هفته دولت متناسب با ایام اربعین در استان خوزستان در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه گفت: به یمن برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حمایت استاندار و وزیر ورزش، استان خوزستان پیشرفت چشمگیری در توسعه زیرساخت ها و افزایش سرانه ورزشی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای بیش از 200 برنامه فرهنگی ورزشی و عمرانی در خوزستان طی هفته دولت

اجرای بیش از 200 برنامه فرهنگی ورزشی و عمرانی در خوزستان طی هفته دولت