مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 07:202023-09-12ورزشي

معرفی فیلترهای نوین برای حذف ریزگرد از سوی محققان کشور


محقق ایرانی با معرفی فیلترهای نوین برای حذف ریزگردها در خودروها، توانست مدال نقره را در مسابقات اختراعات فدراسیون بین المللی مخترعان را دریافت کند.

- محقق ایرانی با معرفی فیلترهای نوین برای حذف ریزگردها در خودروها، توانست مدال نقره را در مسابقات اختراعات فدراسیون بین المللی مخترعان را دریافت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرتضی بخشی محقق ایرانی در با طرح فیلتر هوای دائمی اثر ونتوری در مسابقات اختراعات فدراسیون بین المللی مخترعان (IFIA) موفق به کسب مدال نقره شد.

فدراسیون بین المللی مخترعان(IFIA) ، سازمان جهانی غیردولتی در حوزه اختراعات و ابتکارات است که در سال 1968 با هدف ایجاد بستر مناسب بین المللی برای حمایت از مخترعان تأسیس شد.

مأموریت اصلی این سازمان توسعه خلق دانش، ترویج فرهنگ نوآوری و تسهیل فرایند تبدیل ایده به ثروت تعیین شده است.

مقر اصلی(دفتر) این فدراسیون که با گردهمایی انجمن های مخترعان کشورهای انگلستان، سوئد، نروژ، فرانسه، هلند، سوییس و آلمان زیر نظر سازمان ملل متحد فعالیت خود را آغاز کرد، در سوییس و دفتر دبیرکل آن در تهران است.

این فدراسیون مسئول برگزاری المپیاد اختراعات و جام جهانی اختراعات و حامی برگزاری مسابقات جهانی اختراعات، نمایشگاه های تخصصی و بین المللی اختراعات، کنفرانس ها، و کارگاه های آموزشی مخترعان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی فیلترهای نوین برای حذف ریزگرد از سوی محققان کشور

معرفی فیلترهای نوین برای حذف ریزگرد از سوی محققان کشور