مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 15:252023-08-27دانش

قول مساعد وزیر علوم برای به داوطلب معلول رتبه 25 کنکور


سید اسماعیل نصراللهی دانش آموز معلولی که رتبه 25 کنکور شد امروز در دیدار با وزیر علوم، مهمترین خواسته خود را امکان تحصیل آنلاین عنوان کرد و وزیر علوم در این زمینه قول مساعد داد.

- سید اسماعیل نصراللهی دانش آموز معلولی که رتبه 25 کنکور شد امروز در دیدار با وزیر علوم، مهمترین خواسته خود را امکان تحصیل آنلاین عنوان کرد و وزیر علوم در این زمینه قول مساعد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ساختمان وزارت علوم در پیروزان جنوبی امروز مهمان عزیز و متفاوتی داشت؛ مهمانی که نه استاد و کارمند بود و نه سیاستمدار و مدیر، سید اسماعیل نصراللهی دانش آموز معلول اهل ساری که در آزمون سراسری امسال رتبه 25 گروه علوم انسانی را کسب کرده است به همراه پدر و مادر خود میهمان دکتر زلفی گل در طبقه 16 وزارت علوم بود.

این داوطلب رتبه برتری در این دیدار از علاقه خود به رشته فلسفه و نیاز به کلاس آنلاین برای ادامه تحصیل گفت.

او که دانشگاههای تهران و شهید بهشتی را به عنوان اولویت خود انتخاب کرده است از وزیر علوم تقاضا کرد در صورت امکان ادامه تحصیل مجازی و آنلاین اورا با توجه به شرایط خاص اش فراهم کند.

قول مساعد وزیر علوم به رتبه برتر کنکور دکتر زلفی گل ضمن تبریک موفقیت سید اسماعیل نصراللهی در آزمون سراسری ، از زحمات پدر و مادر وی قدردانی می کند و تاکید می کند: موفقیت وی علاوه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قول مساعد وزیر علوم برای به داوطلب معلول رتبه 25 کنکور

قول مساعد وزیر علوم برای به داوطلب معلول رتبه 25 کنکور