مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 10:452023-08-30اقتصادي

سایت تصفیه خانه شیرابه سکوی زباله ساری افتتاح شد


همزمان با آخرین روز هفته دولت تصفیه خانه شیرابه سکوی انتقال موقت زباله در ساری افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سایت تصفیه خانه بیولوژیکی شهرداری ساری با ظرفیت 40 مترمکعب در روز صبح چهارشنبه به مناسبت هفته دولت به بهره برداری رسید.

در این طرح، فرآیند تصفیه خانه به صورت بیولوژیکی ترکیبی (هوازی - بی هوازی) شیمیایی بوده که به منظور تصفیه شیرابه و جهت مصارف کشاورزی مطابق با استانداردهای زیست محیطی است.

همچنین در این طرح، شیرابه های تصفیه شده برای شستشوی حمل زباله، آبیاری فضای سبز و محیط های درخت کاری شده مورداستفاده قرار می گیرد.

پرویز شعبانی رییس شورای اسلامی شهر ساری در این آیین با عنوان اینکه شهرداری ساری با توجه به مشکلات پیش رو و بدهی های از گذشته اما توانست با احداث این تصفیه خانه بخشی از مشکلات این حوزه را مرتفع کند، خاطرنشان کرد: وجود شیرابه در سکوی زباله و آلایندگی آن موجب نارضایتی شهروندان بود که اجرای این پروژه تا حد زیادی این مشکل را مرتفع کرد.

رییس شورای اسلامی شهرساری از زباله به عنوان معضل اصلی نام برد و گفت: ماهیانه 10 میلیارد تومان برای حمل زباله مرکز استان هزینه می شود.

اجرای 109 پروژه شهری وی احداث این پروژه را خدمت به شهروندان دانست و افزود: در همین هفته 109 پروژه حوزه شهری اجرا شد که قابل تقدیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایت تصفیه خانه شیرابه سکوی زباله ساری افتتاح شد

سایت تصفیه خانه شیرابه سکوی زباله ساری افتتاح شد