مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 17:002023-08-25سياسي

اعضای شورای شهر اردستان به اختلافات خود پایان دهند


اعضای شورای شهر با اختلافاتی که به وجود آوردند انگیزه خدمت را در شهرداری کمرنگ می کنند و چنانچه این وضعیت سامان نیابد، - ایسنا/اصفهان فرماندار اردستان گفت: اعضای شورای شهر با اختلافاتی که به وجود آوردند انگیزه خدمت را در شهرداری کمرنگ می کنند و چنانچه این وضعیت سامان نیابد، قانون فصل الخطاب خواهد بود.

سید محمدهادی احمدی طبا، در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته در مسجدجامع اردستان به مناسبت هفته دولت، اظهار کرد: در دولت سیزدهم شاهد اتفاقات خوبی هستیم که امیدواریم تلاش های هیئت دولت و کارگزاران دولت به نفع مردم و کشور تمام شود.

وی با بیان اینکه یکی از اصلی ترین دغدغه های شهرستان اردستان موضوع تامین مسکن جوانان برای ازدواج آنها و جوانی جمعیت است، افزود: با تلاش های انجام شده، اردستان یکی از شهرستان های با برنامه در حوزه جوانی جمعیت است که اثرات و اقدامات انجام شده در آینده مشخص می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرماندار اردستان با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه مسکن شهرستان، تصریح کرد: با پیگیری های انجام شده 39 هکتار زمین در شهر اردستان، 10 هکتار زمین در شهر مهاباد و به زودی الحاق 17.

5 هکتار زمین در زواره انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای شورای شهر اردستان به اختلافات خود پایان دهند

اعضای شورای شهر اردستان به اختلافات خود پایان دهند