مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 12:302023-09-17سياسي

بازدید بیش از 3 هزار قاضی از زندان های تهران طی 5 ماه اخیر


رییس کل دادگستری استان تهران در تشریح برنامه های نظارتی دستگاه قضایی گفت: در 5 ماهه ابتدای سال جاری، زندان های 9 گانه استان تهران مورد بازدید بیش از 3 هزار نفر از قضات قرار گرفته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس به نقل از قوه قضاییه، علی القاصی به روند کاهشی آمار زندانیان غایب اشاره کرد و گفت: در گذشته برخی از زندانیان بوسیله مرخصی ها و یا تحت نهاد های ارفاقی از زندان خارج شده بودند و آماربالایی از غیبت ها اعلام شده بود که با نظارت های صورت گرفته در بازدید های گذشته و تصمیماتی که درجلسات ستاد ساماندهی امور زندانیان اتخاذ شد این آمار کاهش چشمگیر داشته است.

رییس کل دادگستری استان تهران  ضرورت نظارت و بازدید های میدانی مدیران و قضات دادگستری از زندان های استان تهران را مورد تاکید قرار داد و گفت: در پنج ماهه ابتدای سال جاری، زندان های 9 گانه استان تهران مورد بازدید بیش از 3000 نفر از قضات قرار گرفته است.

وی گفت: در اجرای مصوبات ستاد ساماندهی زندانیان به مدیران زندان و ضابطین مربوطه ماموریت داده شد تا سریعا این زندانیان برای اجرای حکم قانونی و تحمل کیفر به زندان بازگردانده شوند و تعداد قابل توجهی نیز در این مدت توسط ضابطین و مامورین به زندان بازگشت داده شدند و پیش بینی میکنیم روند کاهشی زندانیان غایب طی ماه های آینده با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید بیش از 3 هزار قاضی از زندان های تهران طی 5 ماه اخیر

بازدید بیش از 3 هزار قاضی از زندان های تهران طی 5 ماه اخیر