مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 08:002023-08-28سياسي

مسیر درست دولت در سیاست خارجی/ سفرهای استانی رییسی کارساز بوده


سفرهای استانی رییس جمهور تاکنون بسیار خوب و کارساز بوده و از نظر برقراری ارتباط نزدیک با مردم و حل مشکلات دارای اهمیت است.

- رییس کمیته روابط خارجی مجلس گفت: سفرهای استانی رییس جمهور تاکنون بسیار خوب و کارساز بوده و از نظر برقراری ارتباط نزدیک با مردم و حل مشکلات دارای اهمیت است.

عباس گلرو در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به عملکرد دولت سیزدهم در دو سال گذشته، اظهار داشت: رویکرد دولت سیزدهم در عرصه سیاست خارجی مبتنی بر دیپلماسی و تعامل فعال و هوشمندانه برای تأمین منافع ملت ایران بوده و همین رویکرد باعث شد که اخیراً بخشی از منابع ارزی بلوکه شده جمهوری اسلامی ایران آزاد شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از کارهای خوب دولت سیزدهم در حوزه سیاست خارجی، استمرار مذاکرات برای تأمین منافع ملی است، گفت: با وجود آنکه روند مذاکرات هسته ای در مقاطعی متوقف شده بود، اما شاهد بودیم دولت به اقدامات و تلاش های خود برای احقاق حقوق ایران ادامه داد.

رییس کمیته روابط خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وزارت امور خارجه هم تلاش های زیادی کرد و وعده داده بود آزادسازی اموال بلوکه شده ایران محقق شود که با استمرار مذاکرات و رایزنی ها، بخشی از منابع مالی ناشی از فروش نفت و تجارت خارجی ایران که در سایر کشورها بلوکه شده بود، به کشور بازگشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر درست دولت در سیاست خارجی/ سفرهای استانی رییسی کارساز بوده

مسیر درست دولت در سیاست خارجی/ سفرهای استانی رییسی کارساز بوده