مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 13:052023-09-12فرهنگي

برگزاری 139 برنامه به مناسبت گرامیداشت روز شعر و ادب فارسی در آذربایجان شرقی


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از برگزاری 139 برنامه به مناسبت گرامیداشت روز شعر و ادب فارسی در آذربایجان شرقی به مناسبت روز شعر و ادب فارسی در سطح استان خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از برگزاری 139 برنامه به مناسبت گرامیداشت روز شعر و ادب فارسی در آذربایجان شرقی به مناسبت روز شعر و ادب فارسی در سطح استان خبر داد.

محمدحسین بلاغی روز سه شنبه، 21 شهریورماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روز ملی شعر و ادب فارسی به مناسبت سالروز درگذشت شاعر شیرین سخن محمدحسین بهجت تبریزی ملقب به استاد شهریار نام گذاری شده است و برنامه های متعددی در سطح کشور و استان به مناسبت این روز تدارک دیده شده است.

وی ادامه داد: مولفه های اشعار استاد شهریار به دو زبان ترکی و فارسی در دوره ی معاصر بی نظیر است، زمان شناسی از دیگر ویژگی های استاد شهریار بود که با توجه به حساسیت وی به مسائل اجتماعی، سیاسی، ملی، میهنی و منطقه ای آن زمان و درک صحیح از این مسائل کنشگری کرده و شعر سروده و همین امر موجب اثربخشی آثار وی شده است.

وی افزود: استاد شهریار و اشعار وی آنچنان که باید در سطح دنیا و کشور، معرفی نشده است و ما به مناسب گرامیداشت روز شعر و ادب فارسی سال جاری برنامه های متعددی در سطح کشور و استان تدارک دیده ایم ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 139 برنامه به مناسبت گرامیداشت روز شعر و ادب فارسی در آذربایجان شرقی

برگزاری 139 برنامه به مناسبت گرامیداشت روز شعر و ادب فارسی در آذربایجان شرقی