مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 13:202023-09-04اقتصادي

بدهی مالیاتی 1100 میلیارد تومانی شرکت «رضایت خودروی طراوت نوین»


مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین گفت: اصل بدهی مالیاتی شرکت «رضایت خودروی طراوت نوین» 420 میلیارد تومان و حدود 700 میلیارد تومان جریمه دارد که مجموع بدهی های آن به بیش از 1100 میلیارد تومان رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، عزیزالله عباسپور در نشست خبری با اصحاب رسانه که پیش از ظهر امروز در سالن جلسات اداره کل امور مالیاتی استان برگزار شد، اظهار کرد: دریافت عادلانه مالیات از همه کسانی که درآمدی دارند و جلوگیری از فرار مالیاتی از مهمترین رویکردهای سازمان امور مالیاتی است و با توسعه دولت الکترونیک و غیرحضوری شدن خدمات تلاش شده از نگاه سلیقه ای در کارها بشدت جلوگیری شود.

وی افزود: برای همراه شدن بیشتر مردم با امور مالیاتی بایستی با اطلاع رسانی شفاف و بموقع و روشهای تاثیرگذار، بتوانیم مودیان را با نحوه مصرف مالیاتها آشنا کنیم زیرا اعتقاد داریم در صورتی که مردم بدانند مالیات پرداختی آنها در امور مهمی چون بهداشت، سلامت، ورزش، عمران و آبادانی شهرها و روستاها، پرداخت حقوق کارمندان، کاهش آسیب های اجتماعی و نشاط و سلامت مردم هزینه می شود بدون تردید همراهی آنها بیشتر خواهد شد.

مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین تصریح کرد: خوشبختانه با اطلاع رسانی خوبی که صورت گرفته شاهد همراهی بسیار مطلوب صنوف و شرکت های حقیقی و افراد ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدهی مالیاتی 1100 میلیارد تومانی شرکت «رضایت خودروی طراوت نوین»

بدهی مالیاتی 1100 میلیارد تومانی شرکت «رضایت خودروی طراوت نوین»