مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 10:002023-09-10ورزشي

شکل گیری خانوادگی ترین اربعین در طول تاریخ با اتحاد 2 ملت ایران و عراق


نائب رییس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به حضور میلیونی جمعیت در راهپیمایی اربعین سال جاری گفت: حضور افراد با خانواده باعث شد خانوادگی ترین اربعین شکل بگیرد.

- نائب رییس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به حضور میلیونی جمعیت در راهپیمایی اربعین سال جاری گفت: حضور افراد با خانواده باعث شد خانوادگی ترین اربعین شکل بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پرویز سروری در حاشیه یکصد و هفتاد و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه امروز اعضای کمیسیون های شورا تعیین خواهند شد، افزود: اصلاح روند فعالیت مجموعه های ورزشی در جلسه امروز به عنوان یک دستور کار پیگیری خواهد شد.

وی ادامه داد: با پایان ایام اربعین 200 دستگاه اتوبوس و 98 تا 100 دستگاه ون به ناوگان شهر تهران اضافه خواهد شد.

در قرارداد تحویل 1000 اتوبوس با شرکت اوقاف مقرر بود تا پایان سال این اتوبوس ها به ناوگان اضافه شود که قول داده شد تا مهر ماه 100 دستگاه تحویل شود و شرکت بهمن نیز 200 دستگاه اتوبوس را تا پایان سال جاری به شهرداری تهران تحویل خواهد داد.

سروری با بیان اینکه تفاهم نامه ای بین وزارت دفاع و شهرداری برای تراموا منعقد خواهد شد، افزود: کارشناسی در شهرداری صورت گرفته و پس از انعقاد تفاهم نامه طرح به شورا ارسال می شود تا مورد بررسی قرار گیرد و شورا نظر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکل گیری خانوادگی ترین اربعین در طول تاریخ با اتحاد 2 ملت ایران و عراق

شکل گیری خانوادگی ترین اربعین در طول تاریخ با اتحاد 2 ملت ایران و عراق